OT: vypocet vymeniku ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červen 4 15:00:22 CEST 2004

potrebuju ji do sklepa a jako netlakovou ( akvarko ).
tomik.

-----Original Message-----
From: AZe [mailto:aze@seznam.cz]
Sent: Friday, June 04, 2004 2:32 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: OT: vypocet vymeniku ?

Ja porad nevidim zadny duvod davat tam nejakeho hada. Co Vam brani dat topna
telesa primo do nadrze, udrzovat v ni vodu na tech 80-90 a z ni to brat pres
smesovaci ventil? Po vypnuti site bude voda ohrata a pri ochlazeni z 90 na
60 z ni dostanete jeste asi 35 kWh tepla. A pak se zase dohreje na 90.
AZE