Pripojeni DOSoveho PC do site.

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Pátek Červen 4 13:44:30 CEST 2004

Tie mrkvosoftacke diskety, co obsahuju program NET a drivre na rozne
sietovky maju nejaky upgrade, ktory dovoli ten NET.EXE (ci co to je)
spustit aj ako server. Robil som tak zalohovanie diskov na masinach
pokladni. Ich disk sa dal nazdielat a bolo ho aj pod win normalne vidno
(aj pod linuxovou sambou :) ). Islo myslim cez to aj tlacit...

Lent to bude treba na nete trochu pohladat...

Jaro Rybarik.