ID vykonoveho prvku

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Pátek Červen 4 00:02:07 CEST 2004

Diky,
presne to jsem chtel slyset :-)
Ja po ni taky posilhaval, ale prave tohoto jsem se bal. A jak vidim
tak opravnene. Ono kdyby tam vyrobce pouzil o neco modernejsi vybaveni
(3f motor, lion aku) tak by vysledek byl myslim o neco lepsi...

Ondrej Tesar

iRP> Kdyz se neozval nikdo jiny, tak to na sebe prasknu - koupil jsem si ji.
iRP> Tedy tu kolobku s 250W motorem. Má dva 12V olovene aku zapojene do serie.
iRP> Na dokonale hladkem a rovnem povrchu jezdi velmi svizne. Ale ..
iRP> - i v mirnem kopecku nestiha ( vazim asi 72 kg ) - vlasne se zastavi
iRP> - pri rychlejsi jizde z kopce se riditka rozkmitaji dopredu - dozadu - zajimavy zazitek
iRP> - mechanika nic moc, elektronika nestesti
iRP> Koupil jsem ji v akci v Intersparu a za tri dny jsem ji pri reklamaci radeji vratil.

iRP> Rene

iRP>   ----- Original Message -----
iRP>   From: Ondrej Tesar - Boza
iRP>   To: [HWnews]
iRP>   Sent: Tuesday, June 01, 2004 7:09 PM
iRP>   Subject: Re: ID vykonoveho prvku

iRP>   Mate nejake prakticke zkusenosti s touto kolobezkou?
iRP>   Nejak se mi nechce verit, ze tech 250W je dostatecnych na uvezeni
iRP>   cloveka...