adapter PCMCIA->2xRS323

Ing. Jiri Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Čtvrtek Červen 3 17:03:27 CEST 2004

Pokud jste nekde okolo Prahy, ci Zdaru nad Sazavou, tak Vam ji klidne na
odzkouseni pujcim

J. Vojtek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Johny da G
Sent: Thursday, June 03, 2004 2:08 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: adapter PCMCIA->2xRS323

Ing. Jiri Vojtek wrote:

>Ja bych osobne resil problem Adapterem USB PCMCIA - cca 500 - 1000,- +
>prevodnikem na rs232 cca 500,-
>Vim, ze je to trosku reseni podrbat se pravou rukou za levym uchem, ale uz
>to takhle provozuju k plne spokojenosti asi pul roku. Dokonce jsem konecne
>rozjel na NB s USB 1.1 kde mi nechtelo chodit Mass storagedevice (klicenku)
>Pouzivam USB 2.0 od Belkinu F5U222 - ta je trosku drazzsi. Nejake dela
treba
>taky Edimax, pripadne Kouwell. Ma to tu vyhodu, ze kdyz jste sikovny, tak
>vetsinou uhori jen ten prevodnik USB-RS232 :)
> [...]
Na to jsem uz taky myslel, ale PCMCIA USB radice maj akorat na USB 2.0 a
nevim, jestli to s tim notasem bude kompatibilni. Mam takovou jendu
neprijemnou zkusenost s nakupem sitovky - 100Mbps od jakyhokoliv vyrobce
se ani nesnazila "operacnimu systemu" ohlasit. Nevim jestli je to
nekompatibilita hardwaru, nebo vlastnost softwaru. V prodejne jsem jich
vyzkousel nekolik a chodily jen 10Mbps TP/BNC a podobneho problemu se
bojim u toho USB adapteru, akorat ze ten uz se musi obednat a kdyz to
nebude fungovat tak si ho muzu vystavit :)

Mam z toho mit strach, nebo to muzu nechat obednat?