adapter PCMCIA->2xRS323

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Čtvrtek Červen 3 14:24:16 CEST 2004

> Na to jsem uz taky myslel, ale PCMCIA USB radice maj akorat na USB 2.0 a
> nevim, jestli to s tim notasem bude kompatibilni. Mam takovou jendu
> neprijemnou zkusenost s nakupem sitovky - 100Mbps od jakyhokoliv vyrobce
> se ani nesnazila "operacnimu systemu" ohlasit. Nevim jestli je to
> nekompatibilita hardwaru, nebo vlastnost softwaru. V prodejne jsem jich
> vyzkousel nekolik a chodily jen 10Mbps TP/BNC a podobneho problemu se
> bojim u toho USB adapteru, akorat ze ten uz se musi obednat a kdyz to
> nebude fungovat tak si ho muzu vystavit :)

> [...]
Asi by to chtelo presnejsi info o tom notesu, do ktereho to chces vetknout. Zkus sem napsat vyrobce/model. Ono jde o to, ze norma PCMCIA (cesky PICMIC :-) je de facto normy min. dve: PCMCIA a PC-CARD, coz jsou obecne novejsi karty, jako prave popisovane 100Mb sitovky. Mechanicky jsou myslim identicke, ale protokolove a mozna i napajeni se muze lisit.

Cili tipuju ze karta s USB2 bude mit taky PC-CARD a ty bys mel overit jestli je to tak je opravdu. Potom si podporu PC-CARD zkontrluj u sveho notesu, i kdyz z vyse popsaneho tipuju na nepodporovano

Omlouvam se za pripadne nepresnosti.

Vena Kovar