RE: Barvy na sklo ?áruodolné?

dasl@tchibo.cz dasl@tchibo.cz
tvrtek erven 3 13:24:46 CEST 2004

No jo, ale u nás ve městě seženu věci pro výtvarníky tak akorát
v papírnictví a tam mají jenom takové ty slupovací barvičky na dekorace.
Není náhodou nějaká prodejna, která by měla www stránky a zásilkovou službu
nebo e-obchod ?

David Šlosárek

-----Original Message-----
From: J.R. [mailto:siliconbrain@siliconbrain.biz]
Sent: Thursday, June 03, 2004 1:14 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: Barvy na sklo ?áruodolné?

Barvy na sklo ve vsech moznych provedenich vcetne vypalovacich a specialnich
na zarovky prodavaji potreby pro vytvarniky.
BTW: maji tam i spoustu jinych zajimavych veci, jako jsou nastroje,
formovaci a zalevaci hmoty ... Z vlastni zkusenosti znam prodejnu v Praze na
Vinohradske tride, kousek nad Rozhlasem. Ale sortiment je pry bohaty vsude.
--
Rt