Kalibrace UPS APC Smart

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červen 2 20:17:08 CEST 2004

Vladimir Franek napsal(a):

> Zdravim,
> pred casem (cca 2roky zpet) zde probehla diskuze
> o kalibraci UPS APC Smart po vymene akumlatoru,
> myslim, ze bez vysledku. Nepodarilo se prosim nekomu
> behem tech dvou let zjistit know-how kalibrace ?
> Tech UPS mam moc a kalibrace me stoji 2x tolik co
> akumlatory. Pred casem jsem kalibroval pres telefon
> s technikem APC (PC v rezimu terminal) a bylo zkalibrovano
> behem 5ti minut stylem: "zadejte ~a, co to napsalo?, aha,
> zadejte 34 ..." atd. Ma-li nekdo informaci a je ochoten
> sdelit budu vdecny.

http://www.google.com/search?hl=cs&ie=UTF-8&q=%22apc+smart%22+calibration&btnG=Hledat&lr=
http://www.ysn.ru/docs/apc/bible.hml
http://us2.networkupstools.org/protocols/apcsmart.html

nepomuze? A ten technik uz neni (kdybyste to chtel rychle)? Jinak - mezi
nami - moc nechapu, co se tam kalibruje po vymene aku... Zmeni se snad
jen jeho realna kapacita (a to vlastne na puvodni hodnotu) - ono se to
mezitim nejak prizpusobilo te zmensene??? Co kdyz UPS behem zivota toho
stareho vubec nezafungovala (=nevypadla sit) a ani teoreticky tedy
nemela moznost nejak zjistovat kapacitu aku?

Ja jen jestli z toho nedelate vetsi kovbojku, nez je nezbytne nutne.
Pokud je to nejak jinak, rad se necham poucit a opravim si nazor.

Jirka