GNUARM

Wek wek@evona.sk
Středa Červen 2 19:54:35 CEST 2004

No, nedalo mi to, tak som sa s tym este chvilu hral, ale asi to chce fakt
prepisovat command.com, aby to malo aky-taky zmysel...
Ale s tym mojim pokusom sa da robit celkom zaujimava vec (pochopitelne, uz v
dosovskom okne):
redirect 2 errlog.txt %comspec%
a pusti sa dalsi command.com, v ktorom ale kazda chyba sa uz loguje do
errlog.txt, vratane chybovych hlasok DOSu... Takze ked napisete nezmyselny
prikaz, na obrazovke sa nic nezjavi, ale v logu pribudne "Bad command or file
name" (pozor, mozno sa nezjavia v logu hned, log sa zavrie pri odchode zo
shellu).
Pokusil som sa aj o quasi-tee, t.j. aby sa errory pisali do logu aj na
obrazovku, ale to ocividne presahuje rozsah hodinky-dve...

wek