Zarivky z GM

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Červen 2 18:11:28 CEST 2004

Zdravim
v patek jsem koupil zarivkova telesa PHILIPS v GM jako vyprodej na
soucastky.
Prekvapilo me, ze za ten peniz (100,-) je to docela nadupana a jeste k tomu
plne funkcni vec (trafo, PB aku, elektronika, 2 trubice PHILIPS 18W). Nevi
nekdo v cem je zakopany pes?
Pokud to uz nekdo zkoumal, tak by me zajimalo, jestli je normalni odber z
aku cca 0.7A/1 trubici. To vychazi cca 5W, coz se mi zda ze docela dost
sviti. Jsou to nejake specialni trubice?
Jinak aku (gelovy) mel napeti naprazdno cca 4.5V (tedy dost vybity), sel
normalne nabit a zda se, ze ma i nejakou kapacitu. Vadi mu tak hluboke
vybiti?

Dik za pripadne podnety, ptam se jen ze zvidavosti.