ID vykonoveho prvku

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Středa Červen 2 07:32:03 CEST 2004

Pro prazaky (nebo ty, co to znaji kolem zoo) - vyjizdel jsem na kole od
reky nahoru kolem zoo (a dal na bohnice) - celkem slusny kopecek. Kdyz
jsem byl dole u parkoviste, tak od brany zoo odjizdela nejaka babca na
podobne hracce (slyset to nebylo, takze asi elektrika) a az k odbocce na
bohnice jsem ji nedohnal (pravda, mel uz jsem v nohou 40km), takze vykon
srovnatelny s (alespon podprumernym) cyklistou to zrejme da...

KR