C*O*D*E*V*I*S*I*O*N AVR

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 1 17:54:03 CEST 2004

> Nemáte náhodou někdo k dispozici ostrou verzi C*O*D*E*V*I*S*I*O*N AVR ?
> Evaluation verze se svýma 2kB mi přestala stačit a kvůli jednomu projektu si nemůžu dovolit kupovat ostrou verzi....
> Pěkně prosím, smutně koukám....

Opravdu nechci moralizovat, ale tuhle bezbrehou drzost skutecne obdivuji.
Tak ja jak debil jsem si koupil kdejakej soft na kterem delam,
diky tomu si nemohu dovolit jit prilis nizko s cenami a Vy si tu klidne
vypustite tuhle hlasku :-)))))

Co to je za uzasny projekt, ze nezaplati nejakych 6000 Kc ?????
A pokud uz to ma byt nejaky LowCost, tak proc nejdete do AVR GCC ?????

S pozdravem
MK