Rozleani medi v Egle 4.11

Petop petop@stonline.sk
Úterý Červen 1 13:25:00 CEST 2004

Zdravim.
Je to tlacitko Polygon...mozes tahat ciaru kde a ako ma byt rozliata
med....ciara sa musi spojit..teda
uzatvoreny,,kruh,,...hore v liste mozes ponastavovat rozne parametre
rozlievania,zalievania, typ vyplne
 a medzery medzi ploskami....
Ak teraz zmenis meno tejto natiahnutej ciary na trebars.gnd...okamzite
sa zacne rozlievat med, a stale
 sa v pripade presunu suciastky vypocitava nove rozliatie....resp. mozes
pouzit na nove prepocitanie prikaz Ratsnest...
Vela zdaru...
Petop