pouziti baterii pri nizkych teplotach

David Kucera david@cybertex.org
Úterý Červen 1 13:16:55 CEST 2004

hele neprehanis to trochu ?
NEJSEM SI JIST ZE BYCH NEKDO TAKOVE TVRDIL JAKO ZE KOSTU UCIM ORCAD NEBO
ZE U NEJ NECO INSTALUJI !!!!!!!!!!!!!!!! TOHLE UZ NA JINE JEDNANI NEZ
VEREJNE NA KONFERE
NAPIS MI JMENO TOHO CLOVEKA !!!!!!!!!! DEKUJI
pokud narazis na to ze pred rokem dvema (termin si presne nepamatuju)
jsem verejne poptaval zapujceni orcadu ci jen klice z duvodu
nefunkcnosti meho klice a Kosta mi zaslal nejaky crack diky cemu jsem
dodelal co jsem musel moc mi tim pomohl a jsem mu za to vdecen

David Kucera