ID vykonoveho prvku

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Úterý Červen 1 13:02:45 CEST 2004

Resil jsem nedavno podobnou otazku s jednim ekvivalentem KD503 ve zdroji (vyhorel), kde bych jeste veril ze ten proud projde temi vyvody, ale kdyz jsem ten tranzistor otevrel, tak z vyvodu o prumeru pomalu 2mm vedl dratek (zrejme supravodic) o prumeru mensim nez 0,3mm kde bych uz tech 20A chtěl vidět.