ID vykonoveho prvku

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Úterý Červen 1 11:49:32 CEST 2004

Na zacatek se omlouvam za prilohu.

Kolega mi donesl k identifikaci pozustatek z elektromotorove kolobezky. Majitel zkousel, kolik se jich uveze na te mrse do kopce a upekl konec. Asi to tak zamyslel i konstrukter te kolobrndy, protoze ten vykonovy prvek nebyl udajne na zadnem chladici.

V priloze je oscanovany a mirne vylepseny obrazek. Moje hledani doslo az k  International Rectifier Corporation, nejaky IRF120 HEXFET POWER MOSFET 55V 41A. Ale to je jen odhad na zaklade provoznich podminek - motor je tam 250W, akku 12V, cili proudy kolem 20A.

Otazky zni: nemel to uz nekdo rozebrane? Je muj odhad spravny? A jak je to s dostupnosti IR v CR?

Vena Kovar