Nakupovani v ASI ? OT

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Úterý Červen 1 11:32:35 CEST 2004

Na jednu stranu mate pravdu, ale pokud se rozdil v cene pohybuje okolo 50%
je dane riziko na zvazeni ,  pri nejakych beznych zavadach se vam stale
vyplati nechat fotak
opravit v CR na vlastni naklady a pokud jste vylozene pechvogel holt si
zaplatite postivne do Bankoku (s UPS za 50$ zcela bez rizika).
Nekteri vyrobci fotaku dokonce nabizi ke svym pristrojum celosvetovou zaruku
, tzn pristroj vam opravi v te zemi kde zrovna jste. Koneckoncu ma to
logiku, 90% uzivatelu fotaku ho ma pro to aby fotila na dovolene tzn. mimo
sve bydliste :-). Otazkou je jak to ma Sony ?
Docela by me zajimalo jaka je vyrobni cena takove F828 ?

O dovozu F282 z tusim prave Bankoku se diskutovalo na
http://forum.grafika.cz/gr_agr.php?parent=40

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, June 01, 2004 11:05 AM
Subject: RE: Nakupovani v ASI ? OT

Nemam zkusenost s podobnymi nakupy, ale pozorne sleduji jednu diskusi o
Nikonu D70, ktery mam objednany ja, a mnozi americani tam probiraji prave
moznosti levnejsich nakupu v Asii. Nejvetsi problem je zaruka, protoze ta
snad plati jen v zemi, kde bylo zbozi nakoupeno. Jinymi slovy, kdyz se
probudi Murphy, jako ze ten nikdy nespi hlubokym spankem, a Vy budete
potrebovat zarucni opravu, budete pak fotak posilat do Bankoku zcela urcite
na vlastni naklady a zpet budete muset postovne s velkou pravdepodobnosti
take platit. A to nemluvim o tom, jak bych se citil, kdyby muj fotak za x
tisic sel nejakou kdovijakou prepravou do Bankoku a zpet, a jaka by byla
doba navratu po oprave.   Ja bych to neriskoval

Jakub Serych