Dotaz o nabijeni zalohovacich clanku

david.hankovec@quick.cz david.hankovec@quick.cz
Úterý Červen 1 11:19:32 CEST 2004

Dobry den, potreboval bych radu.
Potrebuji napajet zarizeni 3mi popr. 4mi NiCd, popr. NiMh. Navic potrebuji
prubezne zjistovat stav techto clanku, pri vybiti je nabit,
po nabiti clanku nabijeni vypnout (bez udrzovaciho rezimu, proste nabijeni
zcela "utrhnout" a clanky zase budou napajet jen aplikaci) a zase dal
testovat stav aku atd. Problem je, ze potrebuji zapojeni, ktere bude tento stav
zjistovat napajet bud z techto clanku (coz asi neni moc vhodne) nebo ze  zdroje
nabijeciho proudu, tim spise by ale melo toto zarizeni (samozrejme pokud
zrovna nenabiji :-)) mit malou spotrebu.

Baterie a akumulatory nejsou zrovna moje parketa, poradte prosim, nebo nasmerujte,
netreba hotove schema.
Dekuji, s pranim hezkeho dne David Hankovec