pouziti baterii pri nizkych teplotach

Jiri Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Úterý Červen 1 11:11:10 CEST 2004

To je sranda :)
Prave kvuli tomu mi kamarad brecel na rameni, ze mu ten pocitac dole malo
vydrzi a jestli bych tam nesehnal jinou baterku
:D) Ja uz si pripadam jak Alenka v risi divu. Abych jen tak netlachal, moje
zkusenost je nasledujici
20ks zarizeni s laserovym scanerem a wi-fi - pomerne slusna spotreba.
Baterie Li-on 1500 mAh.
Bezna vydrz cca 1,5 h pri tech -10 asi jenom 45 minut howg
Preji krasny den Jiri Vojtek