pouziti baterii pri nizkych teplotach

Jiri Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Úterý Červen 1 10:45:43 CEST 2004

Pri "normalnich" teplotach se to chova zase tak jak ma.
Priznam se, ze jsem nestudoval priciny, ale mam to podlozene nekolika
pripady na asi 20ks.
Pokud mate nejakeho znameho potapece, tak vam potvrdi, ze se nepouzivaji
(pokud nemate spec tipy) Lithiovky
pro potapeni v chladne vode - to jsou asi ty 4 Celsia
Ovsem s tim nemam osobni zkusenosti
(tech -10 fakt nebylo ve vode :))
S pozdravem Jiri Vojtek