Instalacia W-e-b-P-a-c-k, beznadejna BSOD

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 1 10:03:21 CEST 2004

Dobry den,

instaloval som X-I-L-I-N-X W-e-b-P-a-c-k 5.1 z DVD-R ku Krakenovi XL
(www.mcu.cz) na Win2k SP4. Verziu 5.1 som instaloval napriek tomu, ze
su aj novsie preto, lebo prilozene projekty su prave pre nu.

Instalacia prebiehala OK az po fazu, kedy boli nakopirovane subory.
Potom instalator otvoril konzolove okno, do ktoreho vypisal 3 riadky, v
zmysle 'USB HUB disabled' (??) a vyhodil messagebox, ze instalacia sa
nepodarila. Po odklepnuti vsak pokracovala dalej vytvaranim shortcutov
(zrejme do menu), no kazdy jeden skoncil msgboxom, ze sa ho nepodarilo
vytvorit. Po cca 6-7 boxoch instalator vyhodil zaverecny box, ze
instalacia je OK a vyzaduje sa restart. Tak restart, no pri zavadzani
Win skonili BSOD:
0x0000001E (0xC0000005,0xED1117AB,0x00000000,0x00000008)
KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
Pri pokuse o safe mod aj poslednu znamu funkcnu konfiguraciu...to iste.

Chcem sa teda opytat, ci mate podobne negativne skusenosti, pripadne co
opravit? Budem sa hrat s PE Builderom, co ine mi ostava, takze budem
mat pristup na subory aj registry. Ak sa nepodari, tak preinstalujem
Win a potom si urobim image...
Dalsia otazka je, ako to teda nainstalovat, kde je chyba? Raz opravu
pokazenych Win znesiem, ale ak sa mi to ma opakovat, tak neviem neviem!
Ine problemy s PC ani inymi programami nemam, takze predbezne vylucujem
problem v HW svojho PC (konfiguraciu uvadzam pre uplnost na konci
mailu).

vdaka,
miro

moje PC: ABIT KD7, Athlon XP 1700+, RAM Apacer 256MB/333MHz, grafika
Sapphire ATI 9000PRO, HDD WD1200JB (120GB), CDROM, CDRW atd. nepretaktovany