Prenos videosignalu - jak a cim realizovat?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červen 1 09:30:35 CEST 2004

ano, aj o to ide... pokial ma vedenie utlm, co kazde vedenie ma, tak sa
tie odrazy utlmuju a pracuju "pre nas". Matematicky sa da pekne ukazat,
ze od urcitej dlzky telefonneho vedenia sa neda zistit ci je na konci
napriklad skrat a vedenie sa sprava ako prisposobene. Odrazy su problem
na kratkych vedeniach s malym utlmom :-)
b.