Kdyz uz jsme u tech zazraku, je libo auto na vzduch ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Červen 1 01:06:55 CEST 2004

Opravte mně, pokud se mýlím, ale mašinky poháněné stlačeným vzduchem a
tahající vagónky se pokud vím používaly v minulosti v dolech.
Pravda, asi neměly dojezd 20 km a rychlost 40 km/h.

Zdraví PavelK