Servisni prohlidka auta

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Červenec 30 20:15:57 CEST 2004

Muzete mi rict co to je za chlast co Vam do toho lejou? Asi petihvezdickovou
Metaxu tipuju. To z Vas delaj peknou kavku. Tu samou (spis lepsi) sluzbu
udela olej "mene" kvalitni vymeneny casteji. Mimochodem kdo si mysli, ze
prilepsi beznemu motoru plnou syntetikou navic menenou jednou za rok nebo
dva tak se seredne plete. Ale uz je to dost OT - da se toho najit hromada na
netu a hlavne pak si to srovnat v hlave kolik je vyrobcu pro olejove
zaklady.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.