SCPbernice v autech

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Pátek Červenec 30 15:39:41 CEST 2004

Dobra otazka :-) Lubore, nevim, s touhle sbernici jsem se zatim nezabyval. V jedne aplikacni zprave (AN1731) je prikladove reseni se svabem HIP7020. Koukam na nasi momentalni nabidku, mame aktivni dva budice: MC33390 a MC33990. Pocitam, ze dva svaby stejne znacky se vzdycky nejak domluvi, takze bych asi zkusil ty MC33xxx.

Jirka