zataz pre zdroj =57kV/36A

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červenec 30 14:51:08 CEST 2004

Daniel Valuch wrote:
> zdravim...
> je to niekto od vysokych napati? Potrebovali by sme otestovat napajaci
> zdroj 57kV/36A pri plnej zatazi a nemam predstavu aku zataz na to pouzit

> vysokom napati? Silnoprud nie je moja velmi silna parketa :-) Chladiacej
> vody je dost... :-))

toho bych se taky drzel. Co takhle dat 1m2 wolframovou desku do te vody,
o metr dal druhou a pustit tam pro zacatek 100volt a zmerit proud. Podle
proudu upravit vzdalenost tech elektrod, aby pri 57kV byl 36A. Holt
budete potrebovat nejake odsavani vodiku a kysliku a ta voda bude asi
pekne varit.

Podobnym zpusobem kdysi meli kluci meli uidelany "primotopny" ohrivac na
vodu na kolejich v plastovem kelimku (at zije bezpecnost!). Voda byla
ohrata k varu behem nekolika malo vterin 8-)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list