mcu + a -

MK info@mcu.cz
Pátek Červenec 30 13:00:52 CEST 2004

>A co to obratit, proc by to zas jednou nemohl udelat nekdo jiny, phpBB je nainstalovana - http://www.mcu.cz/faq/
>Administracni pristup k ni umoznim vcetne FTP pro doplneni nekterych modu (prilohy, etc)
>a muze to zacit fungovat. Jen by se o to musel nekdo zacit starat a nechat si nadavat od ostatnich :-)))
>Sorry, nemam momentalne (chronicky) cas

Takze klasika :-)))
Udelej, mi ti to zdrbnem a mozna obcas prispejeme nejakym pindnutim :-)
Ale realne to rozpohybovat, vytvorit kategorie, temata  - na to si uz nikdo cas nenajde
Vzdyt ono je prece tak pohodlne si jen tak obcas postebetat nad kdejakou pi...inou
A nadavat pri tom na kde co :-)))
No nic, mozna casem, az nebude nic jineho na praci, to rozbehnu

S pozdravem
MK