mcu + a -

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pátek Červenec 30 10:34:55 CEST 2004

Ja bych MK rozhodne nevyrazoval. Naopak, jeho napady a postrehy jsou
prinosne a hadat se s uz nim umim - ten mi pivo nezkazi. A navic, po par
fackach se muze taky pekne rozsvitit :-)).
Vinohrady jsou prima, ale kdyby to mohlo byt az pristi tyden, byl bych moc
rad. At taky dame sanci tem, kteri nectou konferenci kazdy den nebo se musi
doma dovolit :-)).
--
Rt

---