Stitky na panel, sitotisk

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Čtvrtek Červenec 29 20:09:20 CEST 2004

Pokud je na panelu pouzito technicke pismo a carova grafika, pak se tahle
chyba samozrejme temer neprojevi. A navic, vetsina velkych gravirek a vubec
modernejsich NC stroju je dnes pohanena DC servomotory, kde se pochopitelne
tvarove zkresleni, zpusobene krokovanim krokovych motoru neprojevi.
--
Rt

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.