RE: Problém s S202S02

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Čtvrtek Červenec 29 17:40:49 CEST 2004

Na sit bud VE07M00251K (2,8J) nebo VE17M00251K (39J). Ke zminenym SSR pak
VE1700231K (38J).
Na male napeti ERZC07DK390K nebo 10DK391K nebo 14DK390K podle masivnosti a
cetnosti ocekavane spicky.
Vsechny se daji koupit v GM.
Samozrejme mohou byt i jine s podobnymi parametry.

Pouzivam malou fintu: pokud pouziju sitovy varistor s predrazenym malym
rezistorem ve funkci pojistky, oboje pajim ze strany spoje. Pokud nekdo
pusti do zarizeni 400V misto 230V, byva to pri destrukci rezistoru a nekdy i
varistoru poradna rana a takhle je mensi pravdepodobnost, ze zbytky
soucastek nekomu vleti do obliceje. Navic ocouzena deska se lepe myje ze
strany spoje, nez ze strany soucasti. A pokud dojde k masivnimu odpareni
medi, pak je to dobre videt a kazdy uzna, ze zarizeni je zrale do srotu
:-)).
--
Rt