mcu + a -

Michal Krestan krestan@hw.cz
Čtvrtek Červenec 29 14:29:42 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "Wek" <wek@evona.sk>
To: "Wek" <wek@evona.sk>; <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, July 28, 2004 11:50 AM
Subject: Re: mcu + a -

> 1. Praveze som nechcel explicitne _porovnavat_, to vedie k tym flamovitym
> vypadom, je to zbytocne
> 2. Vynikajuci napad, mohli by ste prosim uviest + a - klonov '51 napr. od
> Maximu?
> :-))) (ale tu prosbu myslim vazne)

Ke klonum od Maximu dodam asi toto: Resil jsem jednu aplikaci, kde jsem se
rozhodl pro 89C450. Vse se zdalo na pomerne
rozumnou volbu, ale co me totalne odradilo byla dodaci lhuta min 25
tydnu:-( To by mozna stalo taky napsat, jak je co dostupne.
Napr Michrochip, Atmel, nebo za posledni dobu pro me oblibene MSP od TI maji
dodaci lhuty znacne kratsi.

        Michal