Re: HDO signál

Tomas Mainzer tmgprs@t-email.cz
Čtvrtek Červenec 29 14:06:26 CEST 2004

Ono je to skoro vsechno...;-)
Trasformatorek 240V/12V + odporový dělič + A/D převodník (určitě 12 možná i
14b) + DSP
V DSP vyprogramovana FT (jen "jednobodova" - pro frekvenci HDO).
Delku okna pro FT je treba vhodne zvolit tak aby byla soudelna pro dulezite
frekv. v siti:
tedy napr. 60ms coz odpovida 3 cyklum 50Hz, 9 cyklum 150Hz, a 13-ti cyklum
216.16Hz
Vzorkovaci frekvenci pak nejlepe tak aby bylo 2^N vzorku v okne, tedy napr.
8533.3Hz  coz odpovida 512 vzorkum.
Vystupy z FT pak oprahovat (ja pouzival pevny prah), ve vystupnim bitovem
proudu hledat spinaci/rozpinaci sekvenci pro vase HDO.
Delka 1 bitu HDO datagramu je (pokud mi pamet neklame) 1/3s.

V zasade ten algoritmus neni zase az tak vypocetne narocny a je
pravdepodobne ze by bylo pouzitelne i nejake male mikro (ja jsem pouzil DSP
+ evalution board protoze jsem si ho chtel "osahat").

S pozdravem
T.M.

-----
Docela by mě o zajímalo, můžete to detailněji popsat.