TV misto monitoru?

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec@ceskearchivy.cz
Čtvrtek Červenec 29 13:49:58 CEST 2004

>1) Obraz neni nic moc da se to zlepsit?
 Pokud mate graf. kartu rady GForce, da se v nView nastavovat anizotropni
 vyhlazovani nebo filtr kmitani. Jde tim obraz castecne doostrit. Ale spatne
 se to dela na tech 15 metru :-(

 > 2) Jak dlouhy muze byt kabel mezi TV a PC? (S-Video mini-din
> konektor)Potrebuji tak 10metrů. Da se koupit nebo si ho musim udelat?

 Ja ho delal, propojoval jsem televizi s PC pres S-video asi na 17 metru.
Bez
problemu. Jako kabel jsem pouzil silnejsi stinenou dvojlinku.

 > 3) V nastaveni vido karty/ TV vystupu se nastavuje TV system, dal jsem
tam
 > PAL nemecko. Co tam mam dat?

 Dal jste to dobre (poznate snadno, jestli spravne vidite barvy).

 S pozdravem
Martin H.