CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

František Burian BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 11:32:14 CEST 2004

A co prach ? Já mam svuj router taky u postele, taky jsem mel chvilku
(1 den) vypnuty ventilator - a co prachu se tam nahromadilo... S
bezicím ventilatorem se ten prach aktivne vyfukuje ven a zdroj je
"relativne cisty". Jeste recnicka otazka - je prach horlavy, a od
ktere teploty zacíná horet ?

--
S pozdravem,
 František Burian