Stitky na panel, sitotisk

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Čtvrtek Červenec 29 11:15:25 CEST 2004

Plastove desky pro gravirovani se daji koupit ve spouste ruznych barevnych
provedeni, mnohe jsou designem vhodne i pro efektni panely.
Problem je ale v tom, ze gravirovane napisy velikosti, rekneme, 2 mm jsou
pri blizsim pohledu uz trochu kostrbate, coz je zpusobeno realnou velikosti
kroku stroje, ktery je vetsinou pohanen krokovymi motory.
Zkouseli jsme to na nekolika strojich, ktere jsem delal, konzultovali s
jinymi vyrobci a nazor byl shodny. Dost se to da ale eliminovat vyberem
vhodneho typu pisma.
--
Rt