(Motorola HC12) Re: mcu + a - : miscellaneous

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Červenec 28 19:47:54 CEST 2004

> Jee, to me MOC zajima! Je to nejaky tajny projekt nebo by bylo mozne se k
> tomu neco dozvedet?

Ale ne, ted je to ve fazi prenaseni ze stolu na web, bude to
samozrejme zcela volne k pouziti.
Ted prave dodelavam nektere funkce pro dokonceni kompatibility s
podem BDM12 Kevina Rosse -- volba frekvenci (stylem ani takt nazmar,
coz jde trochu ztuha, zvlast v lete), EEPROM apod.

Prednostne je to urcene k praci s gdb (ladeni, ale i programovani) a
gcc/gas, ale mely by to ciste teoreticky podporovat i 3 widlozni
debuggery -- NoICE, nevim_jmeno a db12 -- ale na cokoli mimo gdb
oficialne hazim bob.

Melo by to byt venku co nevidet, Petr Lascak mozna uz zkousi
predpredpredbezny vzorek, prubezne hazim podklady na
http://duch.cz/podex/
Ale *pozor*!* plosnak si podle toho nedelejte, musim trochu opravit
podklady, zvetsit diry a prehazet piny u konektoru K2.

Takze prosim vydrzte, neflakam se uplne, jenom trochu ;).
Zdar, MP