mcu + a - : miscellaneous

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Středa Červenec 28 16:35:32 CEST 2004

> typu s FLASH a
> se obavam, ze je
To je bohuzel zatim smutna pravda, doufam, ze se zmenou jmena firmy zavane svezi vitr i v teto otazce.

> Jo, rady MCU odvozene od 68k (683xx se to tusim jmenuje) jsou asi
> fajn (stejne jako uzasna 68k, jen ten velkej endian je debilita).
> K HC12 (a mozna i jinym Motorolam):
> - FLASH programujde malokrat prepsat (treba 100x) -- takze vyvijet
> bud v RAM nebo v externi pameti (my pouzivame FLASHe Atmel)
Tohle platilo pro prvni flashe, ktere jsme meli v prvnich FLASH-equipped procech. V soucasne dobe uz jen dobihaji. Soucasne FLASHe maji garantovanych 10k, resp 100k prepisu pres cely teplotni rozsah (ukazte mi druhy takovy MCU, ktery vydrzi aspon tohle), s data retention 10 resp. 15 let. Pri lepsich klimatickych podminkach pak o nekolik radu vic.

Jirka N.