mcu + a - : miscellaneous

Petr Lascak hwsoft@seznam.cz
Středa Červenec 28 14:47:15 CEST 2004

Marek Peca pise:

> Jo, rady MCU odvozene od 68k (683xx se to tusim jmenuje) jsou asi
> fajn (stejne jako uzasna 68k, jen ten velkej endian je debilita).

  JJ v minulstosti, hlavne velci odberatele, dnes je to vyrazne lepsi.
  Velkou vyhodou je podpora v gcc na velmi dobre urovni, spousta
  kvalitnich vyvojaru.

> K HC12 (a mozna i jinym Motorolam):
> - FLASH programujde malokrat prepsat (treba 100x) -- takze vyvijet
> bud v RAM nebo v externi pameti (my pouzivame FLASHe Atmel)

  No to si nemyslim, je sice pravda, ze Motorola zarucuje mene
  prepisu, ale zase v celem rozsahu teplot, tak pak v normalnich
  podminkach vydrzi podstatne (radove) vic prepisu.

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec