Stitky na panel, sitotisk

dasl@tchibo.cz dasl@tchibo.cz
Středa Červenec 28 14:25:07 CEST 2004

Vy uz jste to zkousel, nebo videl jak to vypada ?
Zni to docela zajimave. Tak jestli to dobre chapu, staci hotovy plech
i s otvory nechat v praskove lakovne nabarvit na prislusny podklad (treba
cerny, sedy apod.) a potom si na to nechat udelat potisk jako
na DPS fotocestou, je tak ?  Ten panel ale nemusi byt vetsi, nebo ano ?
To by asi byl problem, protoze pri odstrihnuti tech okraju urcite popraska
ten podkladni nater a navic budou hrany povrchove neosetrene...
Leda ze by se to nemuselo strihat, pak by to bylo ok. Slo by takto delat
i vicebarevne napisy ? Treba 2-3 bravy ?

Poradi nekdo ochotneho vyrobce DPS, ktery by to umel ?

D.S.

-----Original Message-----
From: Martin Sátek [mailto:martin.satek@jano.cz]
Sent: Wednesday, July 28, 2004 12:12 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Stitky na panel, sitotisk

> No to je mi jasne, takto jsem to take delal, ale
> kdyz mam na panelu treba 10 otvurku na LED 3mm nebo podobne veci a
> treba otvory na tlacitka, kde hmatnik zaleza dovnitr pristroje, takze
> je videt ten nozem rezany a pizlany otvor, neni to ono... Navic, kdyz
> chci mit cerny podklad a bila pismena... Holt asi nezbude nez
> zaplatit... :-( Nebo ?
>
> David Slosarek

Nebo si vemte plech, nejlepe Al. udelejte potrebne otvory. Potom si na nej
nechte nastrikat komaxit ( cerny ) Dale udelejte navrh panelu jako kdyz
delate DPS A nakonec si nechte u nejakeho vyrobce DPS udelat potisk bilou
barvou na ten panel. Jako kdyz je potisk na DPS Obe barvy se pecou pri
vyssich teplotach a panel je velice odolny a efektni. Potisk DPS
fotografickou cestou neni tak drahy a umi velice jemne cary. Pokud to musi
byt profi, tak si nechte udelat otvory vodnim paprskem popr. laserem. Dnes
to uz neni tak drahe.

Ma to jednu nevyhodu, panel bude muset byt asi vetsi a po potisku se okraje
odstrihnou.
PS: ta cerna barva musi byt vypalovana, jakekoli jine laky i epoxidove
nevydrzi zapekaci teplotu potisku.

Martin