SMS u Telecomu

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Červenec 28 14:17:39 CEST 2004

Zdravim,
to jsem rad, ze se tohle tema zase rozjelo (kdyz uz to ten Telecom po
roce, co to funguje, konecne oficialne uvedl).

Jednak by me zajimalo, jak je to s tim cislem 14700? Kdyz jsem cetl
nejake normy o digi komunikaci s ustrednou na analogove lince,
komunikovalo se tam jednosmerne i poloduplexne *mimo_hovor* -- v
"zavesenem" stavu. Jestli to dobre chapu, tak Telecom posila SMS na
pevnou linku v tomto zavesenem stavu a odesila se to po zavolani na
nejake cislo? Mimochodem, je potvrzovano doruceni SMS, nebo se tahle
cast protokolu nepouziva?

Jinak, jestli je to odesilani zavolanim na cislo a FSK, tak to je
parada, to si hned jak budu mit cas zkusim prilozit slcuhatko k
SoundBlastru ci PC-Speakeru :)

Zdar, MP