mcu + a -

MK info@mcu.cz
Středa Červenec 28 13:23:13 CEST 2004

> Vysledkem ma byt ovsem vzdy spokojeny uzivatel a jestli ma programator
> nejake vytky proti strankovani nebo bankovani ci nikoli ho opravdu nezajima
> a ani nemuze zajimat. Proto ocenuji spise jine kvality techto MCU a obcasne
> mirne nepohodli programatora ponechavam stranou - bez zakazniku totiz neni
> profesionalne co delat a zakaznika bude zajimat vybaveni zarizeni a cena
> treba mnoha kusu, ne ze jsem si nekde musel prepnout uvnitr banku a kdyz to
> umim, nestoji to zakaznika nic navic ani na mem case, jelikoz kdyz vim co a
> jak, delam to prece automaticky :).

Malokdy se mi stalo, ze zakaznik rekl: "Chci tam tenhle a tenhle uC"
A pokud mi nekdo rekl, ze tam chce PICe, tak jsem se zeptal po duvodech - krome jedineho
pripadu, kdy jsem uznal, ze to ma sve opodstatneni (firma dela jedine na PICech) jsem
jeste zadny rozumny duvod neslysel :-)))

Takze ono vzdy spis jde o to, co znam, co umim a chci pouzit, co je vhodne a na co mam prostredky.
A v neposledni rade jde i o mou lenost :-)
Pros se mam s prominutim srat s necim co je po vsech strankach horsi :-))

A abych byl konkretni vezmu dva srovnatelne uC ATmega8 a PIC16F876
Jirko nezlob se, ale najdi mi jedinou objektivni vyhodu PICe, kvuli ktere
bych ho mel pouzit. Tedy za predpokladu, ze nejsem masochysta ci nepotrebuji ocistit
svou cernou dusi sebemrskacstvim:-)))))

S pozdravem
MK