riadiaca jednotka

ml michal_lukac@kkcs.utc.sk
Středa Červenec 28 12:26:39 CEST 2004

> Co rozumite pod pojmem "len to kupit a naprogramovat" ? Protoze koupit a
> naprogramovat se da PIC a s prevodnikem na RS232C vyhovi vsemu co jste
zatim
> napsal a vyrabet nic nemusite, jelikoz PIC s MAX232 najdete treba tady:
> http://www.mcu.cz/images/articles/products/PIC_DB_1.jpg .

Viem  ze by taketo riesenie bolo najlepsie aj najlacnejsie, ale mame taku
zakazku a oni tam chcu nejaky ten automat.
Tak sa mi hodilo ze tu niekto hodil tych vyrobcov.

> [...]
> Jak presne musi byt casy, pokud je to ma umet ?
> Jake vystupy potrebujete pro rizeni a jake vstupy (jak osetrene a kolik) ?
> Jaky je pozadovany pracovni a skladovaci teplotni rozsah ?
> Jake ma byt kryti a jsou nejake specialni pozadavky na odolnost treba vuci
> chemikaliim nebo po tom budou jezdit buldozery :) ?
> Pozadovane rozmery ?
>
> Jiste bych prisel na dalsi otazky, tyhle mi jen rychle vypadly z hlavy.
>
> Mozna, ze Vas ostatni dobre znaji a vedi tedy co ted delate a je jim to
> vsechno jasne a tak Vam rovnou doporuci i vyrobce ci dodavatele. Ale ja to

No a co sa tohoto tyka, mi tu robime konstrukciu (mechanicku) a kolegovia z
elektriky, elektricku.
A ten elektrikar sa nevie rozhodnut tak som mu chcel trochu pomoct......:-)
Ma to byt na ten skus stav (skusanie tych zberacov) co som tu uz pisal..:)
A meria sa tam na zaciatku merania tlak a prietok vzduchu pocas 10min.
potom sa hodnoty maju dat dostat do excelu.
Tie parametre nie su az tak presne specifikovane, takze sa musi nieco
navrhnut.....
zatial aj tak dik :)
michal.