mcu + a -

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Červenec 28 11:46:21 CEST 2004

PIC:
+++++++++++ Pritomnost J.Bezstarosti v konferenci :-)

Trochu vazneji - neni mozne dobrat se objektivni pravdy z jednoho prosteho
duvodu - zadna objektivni pravda neexistuje.

Ilustracni priklad - takovy MPLAB ICE4000 za $2500, je to drahe nebo ne?
Kdyz pracuju na projektu za statisice a ten emulator mi usnadni praci,
proste ho koupim. Kdyz mam projekt za $250 a bez toho emulatoru ho nedam
dohromady, je to proste nerealny projekt, radsi si dam nohy na stul nebo
budu okopavat zahradku. Jinymi slovy - skutecnost, ze ja nemam na ICE4000,
neznamena jeste, ze Microchip dela spatne procesory.

J. Hanzal