mcu + a -

Petr Stetina petr@lab.cz
Středa Červenec 28 11:15:28 CEST 2004

MK wrote:
> AVR
> + kvalitni architektura orientovana na Ccko

A Kefalin, co take si predstavujete pod pojmom 'architektura
*orientovana na Ccko*'? ;)

AVR jsou u me take na 1. miste a dokonce pracuji v C/C++ vyvojovem tymu,
ale pod timhle 'marketingovym prohlasenim' si opravdu neumim nic
predstavit. :(

AVR ma zkratka dobrou architekturu a da se stejne dobre programovat jak
v Ccku, tak v Asm.

Pro nekoho muze byt take vyhoda, ze kompletni vyvojova rada Atmelu (jak
x51, tak AVR) je zalozena na FLASH.

> PIC
> - nove typy vznikaji systemem lepeni hovna k hovnu :-)
> - nemam je rad :-)))

Vase hodnoceni ma jednu podstatnou nevyhodu a tou je zjevna 'citova
zabarvenost'. :(

PICy jdou mimo me, ale Microchip ma oproti jinym vyrobcum jednu
podstatnou vyhodu - AN na kde co. Asm PICu jsem se naucil jen proto, ze
jsem byl nucen 'opisovat' z jejich AN.

Pro pana Waclaweka: pokud ma mit vase srovnani smysl, mel by jste x51
delit podle vyrobcu, protoze napriklad klony od Maximu se od puvodni
architektury hodne lisi a rychlosti jsou srovnatelne treba s AVR.

Petr