Stitky na panel, sitotisk

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Červenec 28 07:21:36 CEST 2004

Da se provrtat panel, prilepit stitek, vzit vrtak o desetinku mensiho
prumeru, horni konec mu na brusce zarovnat a diru s nim prorazit. Ze zadni
strany naznacit spickou polohu a zepredu napchat vrtak rukou nebo kladivkem
jako raznik - zadni zabrousenou stranou. Vrtak se nevytahuje zpatky, ale
protahne se skrz, aby se okraj diry neroztrhal.

J. Hanzal