MIDI pedal ke kytare

Lubos Jerabek xnet@seznam.cz
Úterý Červenec 27 19:30:05 CEST 2004

> Prave se uz nekolikatou hodinu snazim vygooglovat nejakej kloudnej pokec
> o MIDI prikazech a controllerech pro kytarove efektove krabice, jakou je
> napriklad POD 2.0 od fy LINE 6, ktery mam ja, a stale nic.. Nevim o tom
> skoro nic, jen to ze jde o seriovku, kde se posilaj prikazy a hodnoty.
> Muze me prosimvas nekdo nakopnout, poradit, odkazat na nejaky linky nebo
> tak. Potrebuju vylozene popisne informace jak ten kytarovy POD ridit.
> Hardware a soft si uz nejak ukuchtim, jen musim vedet co tam narvat a jak.

Vetsina multiefektu prepina pomoci midi prikazu program change, nektere
jeste bank select (to kdyz mas vic nez 128 programu) a pak umeji jeste
prijimat par kontroleru na rizeni volume WAH pedalu a tak.

Tady je par konstrukci, ktere mozna nakopnou
http://www.chd-el.cz/index.php?id=7

Tady je takovy technicnejsi uvod do MIDI
http://www.chd-el.cz/index.php?id=89

Tady je interface jak to pripojit na MCU
http://www.chd-el.cz/mediaview.php?id=248

Preji hezky vecer

Lubos

--