riadiaca jednotka

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Úterý Červenec 27 13:16:08 CEST 2004

A co takhle napsat jak rychle to ma merit a kolik dat co si to ma vsechno
pamatovat.
To co pisete by pri sparavne nastavenych podminkach mohlo zvladnout PICko,
lae predpokladam, ze toho budete potrebovat vic. Co takhle neco od
Telemechaniqu.  Ti maji takove drobotiny docela dost.
Jiri Vojtek

 -----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of ml
Sent: Tuesday, July 27, 2004 1:04 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: riadiaca jednotka

dobry den.
Prosim vedel by mi niekto poradit nejaku jdnoduchu riadiacu jednotku na
riadenie skusky.
potrebujem snimat 3 analog veliciny (zosnimat na zac skusky a na konci (6
merani)) aby si to tie hodnoty dokazalo zapamatat z niekolkych merani,
niekolko vystupov staci digitalne a rozhranie na PC (RS232) (nieco ako PLC)
ale jednoduchsie. tie jednoduchsie PLC nemaju dost pamati.

dik
michal