modul pruznosti zberacov

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Červenec 26 15:37:11 CEST 2004

Já mám pocit, že ten grafit není vcelku, ale zkládá se ze segmentů. Ono je
to logické - je možné vyměňovat opotřebované části a ne vše. Pak by to
znamenalo, že nepotřebujete ohýbat grafit ale ten měchanismus, ve kterém je
uchycený. Ten sběrač v reálu není uchycený za konce ale úchyty tak asi ve
2/3 délky. Konce jsou odlehčené a výrazně měkčí...

	Martin.

-----Original Message-----
From: ml [mailto:michal_lukac@kkcs.utc.sk]
Subject: Re: modul pruznosti zberacov

Malo by sa to prehnut (to je poziadavka) mam navrhnut skus. stav na skusanie
tych zberacov 1000000 cyklov , 1% priehyb z dlzky. najprv som si myslel ze
to bude sila par 100-ovak N ale ked to vychadza okolo13000N tak to uz je
dost. Ale aj tak pokial nezistim aka sila na totreba tak tieto odhady su mi
knicomu. Rad by som to odmeral, ale nemam ten zberac...:(