OT cestina

Ales Filip ales_filip@centrum.cz
Pondělí Červenec 26 15:32:33 CEST 2004

Hello jiri,

pátek, 23. července 2004, you wrote:

> [...]

jbc> Tak neco pro odlehceni :).

jbc> Pokud vezmeme jen 5 pismen na slovo, mame ze zavedenych 26znaku celkem
jbc> 11881376 slov a to si "nekdo" prida nabodenicka a jeste k tomu je to
jbc> pravdepodobne dokonaly matematik, silny predevsim v binarnim vyjadreni,
jbc> protoze cislo presahujici o velice malo binarni rad, je dobre tak akorat na
jbc> zkrmeni cunatum. Je mu to proste asi malo. A k tomu jeste nejaky dalsi
jbc> ignorant vyrobi mala a velka pismena. A vubec ktere dalsi individuum zavedlo
jbc> 2 Icka ?

jbc> To by jednoho roztrhlo vo zem :))).

Já to říkám furt, že Jana Husa upálili pozdě !!!!!

--

Ales Filip    <ales_filip@centrum.cz>
Kutna Hora    Czech Republic