Maly speaker

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Červenec 25 11:44:41 CEST 2004

moze to pomoct, ale myslim si, ze bez ozvucnice sa repro aj tak
nezaobide. konkretne ja som pouzil maly repracik (35mm priemer) len na
reprodukciu reci. bol to odposluch diktafonu. a jednoducho nijako som
nedosiahol, aby bol zvuk vobec zrozumitelny. bez krabicky sli z
repracika len nezrozumitelne pazvuky nizkej hlasitosti. po uzavreti do
plastovej krabicky - spolu s elektronikou (jedno-IO zosilnovac), sa
zvuk stal krasnym a napodiv aj viac ako dostatocne hlasnym. krabicka to
je z tych ciernych plastovych, ake dostat v elektro-predajniach, s
rozmermi cca 50x70x30. nad membranou som vyvrtal 3mm vrtakom dierky.

miro