Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červenec 24 18:49:42 CEST 2004

Popravde mate pravdu, take jsem si vsiml obrazku c.50  z ktereho je videt, ze na portu P2.x je pouze PULL-UP odpor a odpor vuci zemi chybi, ale zaroven se v datasheetu vychloubaji jak lze PWM vystupy vyuzit (prepnout do modu) cituji "Dual NRZ 16-Bit Signa-Delta DAC", bez jedine poznamky o nutnosti pouzit externi logiku, az jsem si rikal, jses blbej a neco ti unika...
Asi vypustim PWM a  pouziji nejaky externi DAC, napriklad AD5324, ona presnost u PWM DAC je stejne veci zahadnou.

  ----- Original Message -----
  From: Danhard
  To: [HWnews]
  Sent: Saturday, July 24, 2004 2:56 PM
  Subject: Re: Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

  Myslim ze je v tom katalogu dostatek informaci na to, aby bylo videt, ze vystupni port je pro primy prevod na analog. nevhodny.

  Danhard
    From: Novotný Pavel

    To bych docela rad, ale tim MCU je ADuC84x a i kdyz datasheet ma vice jak 100 stran tak udaj o tom jaky odpor ma vystup PWM v log 0/1 se clovek nedocte. Celkove mam dojem, ze informace o PWM v techto procesorech jsou vice nez strohe.